Apkopisen Tobajas

Hallå hallå!
Vilket vackert väderdet var när man tittade ut i morse,,, (NOT) Hoppas den lilla snön som ligger kvar bara försvinner, uch jag har inga skor ingen jacka för att vintern ska komma och då e de inge skoj, hatar att frysa !!!

I helgen som var så hade Joel och han lag bankett på nya bowling Oléarys där satt vi i ett eget rum alla i kostym förutom jag då som så klart var enda tjejen! Var jätte roligt surra massa och tittade så klart på premiären till den nya fillen från året grabbarna har spelat. Och självklart var Nummer 2 BÄST och det är ju min lilla älskling Joel Carlson :D Var så stolt när man kollade på hur duktig han varit under året! Han fick ett pris med och det var han verkligen värd, dock så vet jag inte riktigt vad för pris, de har så konstiga benämningar, men de var nog helt enkelt för att han e bäst och gör en strålande inssats för laget :D
dock åt vi de dära hemska hamburgarna bara Oléarys kan göra, men pommesen var god iaf :P Hehe!
Kommer upp en bild sedan från banketten på mig och Love!

Restenav  helgen spenderade jag med Mami och Mommo de bästa kvinnorna i världen, spela kort och myspyste :D

Idag kommer min super mega vän Tobias hit och hälsar på mig i tre timmar innan han ka vdare i till vemdalen och vara en mupp som bara han kan vara! Ska bli roligt att se han äntligen.... Även att han har lagt på sig lite sthlmska, nu när han bor i stor staden ohhh :P asg*

Ne nu ska jag fixa lite här hemma sedan gå ut med lillan och sedan fixa upp mig själv lite :P

Pussinussi


image53



Älsklings bubben min Nr2 Hihi

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: