Helg Ångest

Ja idag är det fredag och det flesta tycker det är jätte roligt och har världens planer och allts sånt.... Vad gör jag jo jag sitter här hemma, tycker helger e skit, har ändå inget att göra lr någon att vara med eftersom att alla mina underbara tjejer har flyttat ifrån mig :( Kan ni inte flytta tillbaka saknar er så otroligt mycket... Lever typ i en bubbla om att vi har ett väldigt långt lov och snart ska vi börja i skolan igen så jag får se alla undrebara människor igen och ha roligt.. Och när jag verkligen tänker på att det aldrig kommer hända blir jag så otroligt deppig och nera att jag vet inte vad jag ska göra! Så jag får allt leva i förnekelsen!

Saknar er oerhört mycket brudar! Kom och hälsa på mig gör det snälla !

Så helgen skit ner dig!

image54



image55


image56


image57

image58


image59

image60


image61

image62

image63

                                                                          

Saknar er som en tok kom tillbaka till mig :P Älskar er !

Frisörerna 2oo7 är bäst

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: