Stick, blixter, blod, bränt stygn och borta!

Hallå hallå men är det inte helg igen :D Vad kul!
 Och sanna det är hemligt vart jag var på intervju säger det när jag får reda på om jag får det lr ej :P hehe!
Nyfiken i en strut :D Gullis*

Ja idag fick jag iaf till min rubrik :d Jaha jah mycket nöjd hihi !

Idag har jag nämligen varit hos farbror doktorn :D Ah har äntligen fått tagit bort mitt hemska födelsemärket, som har gjort så att jag hatar att ha uppsatt i alla dessa år... Men nu e de borta :D Hihi ! Lycklig! Men uch vad läskigt det var ;)
Fick ta en spruta i halsen, ett litet stick så dära, det var ju inte så farligt sa jag,
då sa doktorn det är när man sprutar in bedövningen det brukar göra ont!
2 sek efter
 Aj det går som en blixt upp i örat! Aj och i halsen till hakan! (jag)
Jo det brukar kännas så! ingen fara! (doktorn)
kändes som 10 min senare åh kan han bli klarrr!

Sedan vänta vänta vänta

ah sedan fixa dom och donade kändes som han var i mitt öra och pillade, gick tydligen en nerv alldeles under!
Sedan var det visst en blodådra där med så de fick bränna på dem så det skulle sluta blöda så mycket, var inte så roligt och känna lukten av sig själv eldad :S haha !

Sedan sydde han i hop det massa små stygn och skickligt gjort, och nu har jag ett bedövat öra och halva hakan! 

Bedövninge skulle sitta i en timme 11.00 fick jag den, den e fortfarande kvar! 

Rolig dag rolig dag :D  

BRING IT.
BY: svenskk

Jag hänger ju med i allt som händer, det gäller ju att vara uppdaterad haha. Och nej Emelie, jag tror nog inte alls att du skulle vilja äta där du skulle nog tappa matlusten direkt! ;D Fast som du säger, vore ju kul att åka dit och ta bilder. :p

2007-11-16 15:37:43
http://sannasvenskk.blogg.se
BY: Elin

Hej gumman min, fan va läskigt. jag hade aldrig klarat av det :P Dutti du e! pusse

2007-11-17 09:36:29
http://barnslig.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: