Nått nytt nått nytt!

Dock blir det enda nya som kommer upp en lista som jag hittade på bilddagboken från en vän!
Men lovar att imor skriver jag mera :D hehe ! Men inte idag urker inte det ;D hehe

Listan listan

Jag har en:

[x] Mamma

[x] Pappa

[x] Styvmamma

[  ] Styvpappa

[x] Styvsyskon

[x] Bror

[x] Syster

[  ] Systerson

[  ] Systerdotter

[  ] Brorson

[  ] Brorsdotter

[x] Mobiltelefon

[x] Eget badrum

[x] Eget rum

[  ] Swimmingpool

[  ] Hot tub

[  ] gästrum

[x] Dator

[x] TV


TOTAL: 11



[x] en säng lite större än normalt (Vad e normalt?)

[x] Mer än 4 par skor

[x] Solglasögon

[x] Klocka

[x] mp3spelare/iPod

[x] en fungerande PS2

[  ] Nintendo Wii

[x] Xbox som funkar

[x] Nintendo 64 som funkar

[  ] Gameboy/ Advance

[  ] Gamecube

[  ] nintendo ds


TOTAL: 8


[  ] Poker-bord

[  ] Basketkorg

[  ] Hockeyspel

[  ] Biljardbord

[  ] pingisbord

[  ] Fooseball (fotbollspel)


TOTAL: 0



[x] Nattduksbord

[  ] Stereo på rummet

[  ] CD spelare

[  ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE

[  ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort


TOTAL: 1



[x] Jobb/sommar jobb, jobbar en gång i veckan

[x] Shoppar minst en gång i veckan

[x] har dyr parfym/cologne

[x] AIM/MSN

[x] Kamera/video kamera


TOTAL: 5



[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling

[  ] Gitarr/trummor/basgitarr

[  ] Piano/Keyboard

[  ] något annat instrument

[x] varit på en kryssning

[x] rest utomlands

[x] haft en personlig tränare

[x] dyra smycken

[x] träffat en kändis


TOTAL: 6



[x] Platt/locktång

[  ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll

[  ] har 1000 spänn på dig just nu

[x] kreditkort, debetkort eller bankkort

[x] rest i Europa

[  ] Varit på Hawaii

[  ] Varit i USA

[x] Varit i Asien

[  ] Varit i Australien

[  ] Varit i Afrika

[  ] Varit i Sydamerika


TOTAL: 4



[x] Föräldrarna har bil

[x] Jet ski/båt

[  ] Husbil/vagn

[x] Jag har en bil


TOTAL: 3



[x] Hemmagjord mat nästan varje dag

[  ] suttit i en limo

[  ] suttit i en helikopter

[  ] äger en videokamera

[x] egen laptop

[x] egen dator


TOTAL: 3



TOTAL SUMMA: 41


1-22 = Ghetto-kid

23-32 = vanlig

33-40 = bortskämd brat 

41+ = uppeklassens snobb (Det kan jag lova det e jag då verkligen inte, så det som gjorde detta måste ha varit ett pucko!)

Ja det var ett dåligt räckne sätt man kanske kan säga, för det dära var värdelöst jag e nog en av de sista som är en brat unge, men måste ha lyckats jävligt bra på egen hand då....


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: