Prov Jobbs vecka över!

Hejsan hejsan mina å läsare :P

Förlåt jag varit dålig att skriva men har helt enkelt inte orkat stått vid datorn.. Har prov jobbat på en salong denna vecka och det har gått hur bra som helst åh gud så trött man är när man kommer hem 7 där av anledningen till att jag inte har orkat skrivit! Men veckan har gått bra, ska prov jobba nästa vecka med, sedan hoppas jag på besked om en anställning :)

Igår var jag på sex party var riktigt roligt, var en av min mamis och min gemensamme väns om hade det så igår sminkade klädde och fixade jag håret på mami vart riktigt hett :P Wohoo!

Var hur skoj som helst även fast jag var chaffis :( Men kändes skönt när man kom hem :) Köpte lite smått och gott :D hihi

Sedan åkte jag hem och myste pyste med Bubben min!

Idag har vi haft en lång mys morgon, ätit frukost i sängen och tittat på en fille, var tok skönt !

Ja har dock inte så mycket att skriva har bara jobbat och jobbat och jobbat :) KUL!

Idag fyller Mikaela år så  ska jag dit och fira henne och träffa massa fina tjejer :D

Ska bli hur mysigt som helst har laddat i en vecka nu :d

SÅ grattis min sköna socker böna :D

Nu ska jag hitta på nått puss

BRING IT.
BY: Ä L I N

Hejsan gummsan! När ska vi träffas och mysa då? pusse!!!

2007-10-09 22:12:50
http://barnslig.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: