Baby

Sitter nu med ett glas röd vin i handen och smuttar lite!

Just nu mår jag väldigt bra men det är tack vare min underbare vän Johan... Du får mig alltid att må bättre, kan alltid lätta mina tankar, hjärta hos dig.. Sedan är det som all tyngd lyfts bort och mörkret skingrar... Är glad att jag har dig som min vän, tycker dock de är jobbigt du bor så långt bort. Och att vi har våra 4 års uppehåll utan att träffas endast prata... Men det känns aldrig som vi varit ifrån varann känns som vi sets varje dag....

Vi komplitterar varann väldigt bra :) Haha

Och Johan e så stolt över dig ska du veta... Och jag är ditt största fean av alla :) Om man inte räknar med dina små bröder och stora syster :) Men sedan kommer jag !

Du gör mig glad och det är jag väldigt tacksam för....


image38


Tack Baby!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: