Blå Himmel

23,56

Idag hände de lite mera än jag trodde skulle ske... Började städa och greja på här hemma... Sedan kom jag på en lysande ide att jag och love skulle åka ut på IKEA när han slutar... Det som jag älskar och Joel hatar haha... Men han var snäll att ställa upp :)
Där köpte vi ett par nya fina gardiner, så nu ska jag byta i vardags rummet... Sedan köpte vi ett par knall oranga disk handskar ;) och en jätte fin hmm kista kan man säga av halm lr bamby kanske de e :P Hur fin som helst passar utmärkt i sov rummet... Lampa till sov rummet och nya krokar till badrummet :D
Så fick en liten del nya saker så på söndag ska jag ta och sätta upp allt nytt och gammalt som vi inte hunnit har fixat än trots att vi bott här i ett år nu :P Men på söndag smäller de :) så då blir de före och efter bilder !

Sedan kom Mami och lill sis Frida hit och åt kakor, bullar och kollade på idol :D hihi Sedan hjälpte Mami mig att fixa håret tack tack !

Imorgon börjar jag 16:00 kul kul :D kanske ses vi !

God natti


2007-sep-06 @ 15:08

Idag är det väl ett strålande väder måste jag ju säga, blå himmel och sol men tror dock inte det är så varmt som man hoppats på :(

Vart ingen hundvakt lr tjejkompisar för Divan de var lite tråkigt men men tar det en annan gång !

Nu ska jag städa lite här hemma så de e fint när min Älskade Joel kommer hem !

På återseende




image25

Grymt härlig bild tycker jag :P Nicklas Åhlin och Älskade Joel Carlson på yran 2oo6

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: