Blogg ansvar

Tycker det vart väldigt jobbigt med denna blogg. Man vill skriva varje dag vara duktig så läsarna blir nöjd. Men vad gör man om man inte har så mycket att skriva då? Känns lixom inte så rättvist att bara skriva en massa strunt! hihi... Även att jag är en sån här människa som vill visa bilder till mina upptäkter lr så... Och det e så jobbigt att leta reda på sladden till kameran, sätta in den i datorn sedan klicka fram och vrida och dona... Men idag ska jag vara jätte duktig, så nu ska jag gå iväg och hämta kameran och sladden...

Nu har jag hämtat sladden, och kameran + att jag har hett ena kamera batteriet i laddaren och hämtat det nya och när jag hade plockat upp det ny Batteriet som låg på golvet, när jag reste mig, så rasade hela våran byro utan att jag nuddade den, så snacka om tur att jag hann bort, alla lådor bara flög ut... Men det var lätt fixat så nu e det bra !

Nu kommer det ju ta ett tag att få över bilderna!

Men vad jag hade för planer, var tänkt att åka till Pesa i övik i torsdags till söndag, men vart dock inget hade inga pengar sedan var det helt enkelt inte så passande...

I tisdags så flyttade jag ju som sagt hem min andra Bebis Charlz... Och i onsdags var han ute på husesyn och försvann var borta i en timme, men han hade bara gått och lagt sig och sovit lite i en påse med kläder :P
Igår var jag och joel och köpte en ny uv lampa till han och en värme lampa och gud vad nöjd han vart dock så funkade inte uv lamp hållaren :/

Joel - Emelie
Jag - Ja!
Joel - Det ser ut som Charlz ler nu!

Det gjorde han oxå :)

Hittade en hyffsat gammal bild på mig och Charlz tror det var i 1:an i april...


image39


Men får Charlz nått så måste ju självklart våran andra Bebis Diva få nått gott med, så Pappa Joel köpte torkade korvar som ser ut som sånna hära tecknade korvar som alla hundra jämt snor, små korvar som sitter ihop :P Försökte få en bra bild på det men var inte så lätt med tanke på att Diva är så glupsk :P men ni får en dålig bild...


image40



Haha sedan här om dagen lr i onsdags rättare sagt, när jag satt och sökte jobb så lekte Diva på golvet, hon hade hur skoj som helst så till slut tittade jag på vad hon hade så roligt till, haha då hade hon hittat en tampong en oöppnad så hon hade bitit sönder den och dödat den kan man säga :P

Tagen på bar gärning!


image41


I torsdag så klippte och färgade jag mormor och hon vart skit nöjd det var jag med :) Tog en mocka mörkbrun sedan blekte jag och hedde i ask, så coolt och snyggt :)




Före




Efter


Vart skita snyggt iaf...

Ja idag lördag ingen aning vad jag ska göra, Joel och Gustav sitter och lirar xbox i vardags rummet och Diva och Charlz sitter och tittar på :P

Puss

BRING IT.
BY: Ronja

Vilka söta bilder allihopa! Hoppas allt är bra med dig. Puss och kram Ronja :)

2007-09-25 12:00:02
http://ronjawe.blogg.se
BY: Hannispannis

Emmelie & Charlz vilken vacker syn, man glad när man ser er :) Och din krutmormor glömmer jag aldrig, så snygg frisyr hon fick :D

2007-11-17 01:45:52
http://hannafoto.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: