En Norrlands !

Igår började jag som sagt jobba klockan 16.00... Började lugnt lite folk de va tur så jag kunde lära mig rutinerna mm!
Men när de var period pause då kom ruchen... Som tur var hade vi laddad pp som bara den med Ölen så de var bara att fråga hur många sätta upp ölen sedan ta pengarna...
Ibland kom de väl nån jobbig vad har ni för cider ? Krusbär, skogsbär, äpple och päron.... Hmm vilken ska jag då ta? okej du får en päron :P haha...^Åh dricks glassen (tre) dom klirrade het under hella kvällen :D hehe ! en kille som gav oss 200kr plus att han gav oss nått efter varje gång han handlade :P de ni hihi !
Tror dock de flesta tyckte de va så roligt varje gång vi sa " Iiiiiiihhhh tack så mycket och klappade händerna och tre solar lös upp" Men får man mer dricks för det så varför inte :D hihi !

Jobbar med två jätte söta fina roliga trevlig och snälla tjejer så de har verkligen gjort satt jobbet känns roligt :D de tackar man för !

Vart inte allt för många missöden igår: Jag och Angelica höll på att tippa hela vagnen med öl och sider men var bara en öl som ramlade ur :)
Det var två öl glas som vart kastade av någong
Röd tröjan vart utslängd
Ett bord fick ett hål i sig
Och vi öppnade lite för mycket öl på slutet så vi fick ge de för halva priset sista halv timmen 20 kr ölen hörde vi skål? haha !

( de e burk öl och vi mäste sprätta dem innan vi ger ut dem så att de inte kan råka tas in på själva matchen! )

Idag har vi bestämt halv fyra för att vi ska fixa  och dona, sedan ska vi få mera dricks denna kväll :D jihoo!
Räknade inte dricksen igår efterso vi vill se allt som allt och det kommer bli skoj när vi får räkna ikväll :D hihi !

Idag får vi tillo med dricka lite så får väl festa till det lite :D hehe !

ska fixa mig lite nu sedan vänta på att Mami kommer så ska vi sätta upp en spegel väg :D

Gårdagens blondi:

Jag - Sara sa att vi inte behöver kolla leg, för vakten gör det där ute så är de inte arton kommer de inte in!
Angelica - Va? Men de springer ju små barn här inne....
Tystnad
.
.
Angelica - OJ :D haha

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: