Hatar Hösten !

Senare idag lr ikväll (nedan står de från tidigare idag)

Ja idag skedde det mesta jag hade förväntat mig...
Åkte till salongen och de var positivt så ska börja prov jobba där den 1 oktober :D roligt !
Så det ser jag framemot som bara den...
Sedan ingen klippning för Älsklingen han slocknade så fort han hade fått lite (mycket) mat i magen

Så nu har jag nyss sett en film själv den var rätt så bra girls boys nått.... den va bra iaf rolig :D

Fick arbets tiderna för helgen oxå fre,lör 1600-2300 så de känns toppen :D

Imorgon ska jag vara hundvakt till Donna och Tindra, så Diva ska helt enkelt ha lite tjej kompisar hemma :P haha undrar hur de går med Donna kan de gå bra för de e ju av samma sort ett par Prinssesor :P hehe !

Neh men nu ska jag se om jag hittar nått roligt att hålla på med kan ju inte sitta här hela tiden för då kommer ingen orka läsa :P

God kväller

Tiditg idag

Visst det e vackra färger ute å sånt, men hallå vem tycker kylan e vacker ? Inte jag iaf...

Igår hände inte allt för mycket klev upp kvart i åtta för att åka till sjuksyster och kolla ett märke på benet, var som tur var ingen mördar bakterie lr så :P haha var bara nått torr utslag så ska vara noga och smörja in det hmm hitills har jag iaf gjort det en gång :P

Sedan promenerade jag till världens bästa mommo! La mig i sängen och slog på Rip Torn så himmla bra film, men den e endast bra för att man älskade den när man var liten hehe ! Somnade en sväng där på slutet... Sedan vakna man att Mami kommit för att hämta mig så vi kunde äta lunch ihop.. Sara var oxå med och visade sig att hon hade jobb till mig i helgen KUNG :D

Sedan hem till Mommo igen slog på Laburinten även den en kung film från barndomen :D

Mer än så hände de nog inte, självklart såg man Idol som började igår (även att typ alla som har blogg skriver samma sak igår började idol bla bla) så kollade på det men störde mig grymt på att det typ inte var några roliga lr bra, var mest massa strönt hoppas nästa avsnitt e bättre...


Idag har jag varit ut med Diva skjusat Joel tillbaka på jobbet sedan börjat skrivit en ny cv igen ! Jag skriver fan en ny cv för varje nytt jobb sök :P haha !
Ska skriva klart detta inlägg, sedna klart cv, åka och höra på en salong om jag får jobb har hört att de e stor chans jag får där så hoppas så klart. Efter hem till mommo klippa lill kusin Jim få lite pengar, hem göra käk och sedan klippa Älsklingen ny frilla igen :P haha Är nog inte dumt att vara ihop med en frisör :P sen får man se vad som händer!

Sen och sedan hur många gånger skriver jag inte de orden ? tusen lr...


Jobba i helgen de känns bra 100 kr timmen rätt ner i plånboken de tackar man inte nej till... Ska sälja öl till någon hockey cup lr vad de e brynäs timrå å dom... Ah men de blir skoj :D Så helgen blir bara jobb jobb sedan lugnt lugnt !

Neh nu ska jag väl inte dra ut på det längre utan ta och skriva klart och fixa mig och åka !

Ha de bra hej hej

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: