Lite uppdatering!

Hello hello!

Ja som jag sagt förr eller typ varje gång, jag är sämst på att skriva imin blogg :P hehe ! SKA BLI BÄTTRE!

I torsdags fixade jag håret på Isabell och Sanna och det var väldigt trevilgt att ha de töserna som sällskap och kunder :) Och båda vart sjukt snygga vart så avundsjuk så...:)
Fick även höra en gulli gulli hemlis :) som jag inte har sagt till någon alls ! LOVAR
Sedan så hittade jag mig en som har samma åsikter som jag om en viss person entligen, åh de kändes hur skönt som helst måste jag säga :D

Igår så var jag med Emma pemma :) Och vi hade väldigt mysigt hemma hos henne och Kristoffer tittade på Idol och åt godis och drack vindrinkar :) Mys pys gillar Emma väldigt mycket och tycker jätte mycket om att vara med henne :) Sedan gjorde vi massa fuffens som inte gick bra igen ;P hehe men idag ska bli bra annars vet jag inte ej vad jag gör :P

Sedan fick jag sova ensamen inatt de va inge skoj alls :( Uch... Joel hade åkt till stugan för att hjälpa sina föräldrar att ta upp båten och sånt, så de var väldigt tomt i vår säng :/ Men idag kommer han hem :) så då blir det inte tomt i sängen :P

Nu sitter jag och väntar på att Mami ska komma hit så jag kan fixa hennes hår :)

Sedan ska Emma komma lr jag till Emma så ska vi fixa i mitt löshår och sedan ska Frida komma så ska vi gå ut ikväll :) Ska bli roligt var ju ett par månader sedan jag var ut :) Så vi kanske ses ikväll

Pusss

BRING IT.
BY: Isabelle

grymt nöjd med håret, du är bäst!

2007-10-03 11:54:47
http://bellita.blogg.se
BY: Pesa ;)

Hej Pullan.
Jag och camilla är väldigt sugen på att hälsa på dig helgen den 9:e november :)
va tycker du om det?
Puss, love!

2007-10-05 10:54:25

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: