Mami Och Jag

Hello hello i natten :)
Har varit väldigt dålig på att skriva, men den enkla anledningen är att jag väntade på att få ett par bilder som jag kunde lägga upp samtidigt!



I fredags den 14 sep
Bjöd jag min kära älskade Mami på middag hemma här hos mig... Bjöd på pepparbiff med klyftpotatis, vitlöksbröd, sallad med massa goda oljiga oster, bea sås så klart och en god välkommst drink...
Vi hade oerhört mysigt ått oss så mätta så att vi knappt behöver äta på hela veckan :) hehe!
Hade väldigt mysiga och intressanta samtal...

Välkommst drinken bestod av äppel vodka från bulgarien, äppel sur likör från färjan sprite (drickan) och hallon

image32



Middagen som jag sagt förut av de underbara peppar biffarna :) jag va bäst att steka vart medium hihi


image33




Och en riktigt god och uppfriskande sallad :) hih


image34



Och så klart en bild på den kärleksfyllda dukningen :)


image35
 
Haha lite av diva här med :P


Till maten hade Mami tagit med ett väldigt gott rött vin Jammi :)

Efter middagen hade vi andra planer som det bästa vi vet tv-spels kväll :D
Och snacka om att vi hade det roligt haha och till det drack vi lite mera välkomst drink och ett annat gott desär rött vin som Mami hade med sig och så bjöd jag på toblerone :)

Spelade spider man den senaste xbox 360 haha och Mami hon fylle spiinder nätt svingade sig fram genom staden :D haha så jävla roligt vi hade...

Sedan gick klockan väldigt tråkigt fort så vid halv två promenerade jag med Mami tills vi mötte Mommo den andra bästa kvinnan jag vet....

Mami du är den underbaraste personen i mitt liv jag älskar dig av hela mitt hjärta och själ, du är den bästa vännen man kan tänka sig få i hela livet... Är så oerhört lyckligt lottad som fick bli just din dotter! Och det är jag väldigt väldigt stolt och ska alltid göra saker så att du blir stolt av din första lilla flicka :)

Önskar så att vi kunde ha sådana kvällar minst då menar jag minst en gång i veckan!

Min kärlek för dig kommer aldrig försvinna lr kunna förstöras dig kan man alltid lita på...

image36


Min Mami hon e den bästa människan i hela världen !

Kärlek till dig Mami

BRING IT.
BY: svenskk

Sött skrivet om din mamma! :) Och gud så hungrig jag blev nu när jag såg bilderna på maten, MUMS! :D

2007-09-18 12:35:46
http://sannasvenskk.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: