Mycket att se fram emot men inget att göra nu

Ah nu är det en hel del grejer jag har att se fram emot :) hihi...  Men jag har skit tråkigt just nu inget alls att göra blää så då fördriver jag tiden med att lysna på min underbara Johan (sober) och skriva blogg haha !

Ska dock diska men vill inte, inte riktigt än bara... Men ska göra det innan Joel kommer hem :)

Åh längtar tills imorn för då ska nog jag och mor spela frisbygolf :) de ska bli skoj !

Längtar tills på Torsdag för då ska Emma fixa mitt hår :) jippi yes färga det och längtar :D

Måndag ser jag framemot på ett sett och på ett sett inte :P Ska provjobba på en salong då, hoppas verkligen jag får det, men ska inte tänka så mycket på det dära, kan ju min grej så varför ska jag vara nervös ?

Men det jag mest serframemot hehe är den 20 oktober :D ohh!
Ja jag har ju blivit utvald att bli Marias modell... Maria är en underbar männsika som gör naglar haha jobbar på belevisage!

Så nu ska jag vara hennes modell när hon ska tävla i Sm nere i göteborg :) Ah man tävlar i naglar man tävlar inom klippning med för de som inte visste det !

Ah men eftersom jag har de perfekta naglarna, så som en nagel ska se ut så ville hon så klart ha mig som modell :) Så nu har vi mycket att planera och träna på... Ska till henne imorn för då ska vi kolla lite grejer, sedan måste jag lära mig allt om naglar, ah även fast jag bara ska vara modell måste jag kunna tusen grejer, för desto duktigare modell man har desto bättre går det för en! Åh ska bli så skoj, kommer då spendera mycket tid på belevisage, pröva olika saker med naglarna sedan solning gratis :P Sedan så ska vi åka ner till Sthlm över en dag med på en tränings dag med några av Marias kollegor :) hehe Sedan den 20 okt ska vi ner till Göteborg bo på hotell och vinna hela skiten :D hehe ! Behöver endast betala maten allt annat står Maria för, så jag e skit nöjd :D hehe ! Och vinner vi då blir vi iväg skickad på tväling utomlands :P ooh vi ska allt ta dem :D Hehe !

Så just nu så smörjer jag mina naglar med olja typ var tionde minut :P

Maria- Smörj smörj smörj...
Emelie- Olja olja olja...
Maraia- ah precis men du här ta denna och ta denna med ha en hemma och en i väskan
Emelie- Okej ah visst
Maria- Och nåde dig om du inte oljar.....

Haha hon e tok underbar :D haha detta kommer bli en roande månad känner jag :D

Men nu har jag ju skrivit av mig lite, men vad ska jag göra nu då? åh Diska blir de väl bajs bajs....

Även att den bästa Tobias förhoppnings vis kommer hem tidigast Onsdag och senast torsdag :D Jippi jag får min Apkompis tillbaka :D hehe !

Åh även att jag typ skulle passa skit bra i Idols jury :P haha viste på en gång vilka som skulle stanna! vet redan vilka 5 killar som går till finalen :P Vet jag har rätt även jihoo!

Och självklart klarade sig mina snygga bästa pojkilojkar det igår utan att ens anstränga sig det minsta :) Christoffer och Kapten Daniel... De e kungar men jag tror just nu jag tycker att Christoffer ska vinna skiten :P haha !
Får se hur de går med min favorti tjej idag då :)

Yeah yeah

Baby baby

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: