Orkar inte skriva seriöst just nu !

Lista


JAG ÄR:

Blyg: Ne det kan jag inte säga, men i vissa situationer blir nog alla blyg
Smart: Ojja :P
Långsam: Kan vara rätt långsam när det gäller att svara på en fråga :P
Stressad: Det kan jag nog vara men e så van att leva med det att jag inte tänker på det.
Tålmodig: Har man haft 8 små syskon blir man tålamodig :P
Djup: Ah men bara inför vissa personer
Öppen: Beror på vilken person
Ärlig: Mot nära kära och så men mot främlingar kan man väl ljuga till det.
Positiv: OJJA!
Rolig: Jag tycker jag e rätt rolig om andra tycker de det vet jag ej :P
Ansvarsfull: Beror på när, vilken situation och med vad det handlar om men jobbar på det

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har nog alla gjort i tonårens tid
Förlorat en bästa vän: Ja ett par gånger när jag flyttat å bytt skola lr den flyttat
Sagt att jag älskar en kompis: Ja verkligen de ska man visa.
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja töntig fråga
Slagit en kompis: Ja men det var en förredetta kompis!
En kompis som vet allt: Mamma och Ida
Berättat hemligheter: Ja det gör väl alla, men har inte sagt den jag fick höra igår lovar :)

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja, ett par antal gånger
Haft stadigt förhållande: Ja, har det just nu med.
Krossat någons hjärta: Ja och det e  inte skoj
Gett någon ditt hjärta: Ja, till Joel nu :)
"Playat" någon: Ne tror inte det. inte med menning i sånna fall
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Ja i tonårens tid och det var väldigt dåligt gjort

FAVORIT:
Låt just nu:
Gym Class Heroes - Cupids Chokehold
Pryl: Snusdosan, Mobilen
Film: Ingen aning
Bok: Hela serien av grottbjörnens folk och Verginia Andrews böker och harry potter serien
Lärare i skolan: Ankan ( Ann-katrin Nilsson) våran frisör lärare
Plats: I joels närhet :P
Frukt: Banan och äpple
Dricka: Coca cola
Ha på mej: Myskläder

JAG HAR
Opererat mig: Ne men tagit bort ett födelsemärke två stygn då :P
Cyklat omkull: Joha det kan man verkligen säga och har världens ärr efter det på låret ser ut som en björn rivit mig:P
Sjungit i duschen: Haha ah men inte ofta
Hoppat bungyjump: Nej skulle aldrig göra det heller
Fobi för något: Ja fötter och bomull och när de låter när man går i snön och handukar mot naglarna och bita i den uch varför ska man skriva det då mår man ju dåligt
Sett någon dö: Ja syrran råtta :S
Varit på begravning: Ja men kommer inte ihåg så mycket var så lite då
Sagt att jag hatar någon: Ja och menat det

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt mest
Skriva eller tala: Skriva
Öl eller cider: Öl
Nagelbitare: Nopp
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgoddis för då kan man ta choklad med :P
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Fiim
Festa eller softa: Softa lätt
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: helst båda, men hur skulle man klara sig utan sina vänner?

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: