SCA Cupen

Nu har det nästan tagit en vecka för mig att skriva klart om min förra helg... Men jag har väntat på bilder och lite info för att kunna fullborda min lördag :P hehe !

Lördagen den 8 sep 2oo7

Kommer till baren klockan fyra då e de redan full försäljning och varken Fia lr Angelica var där och inte jag heller men de andra hade fixat det medans :) Så jag kom först och började försäljningen av Bira :P Bara efter fem min kom töserna... Då började vi fixa om lite så vi fick som vi ville ha de bakom baren.. Tog ungefär tjugo minuter innan man hade hittat rytmen lixom :P hehe ! Men sedan flöt det fint fram...

Efter hockey matcherna var slut visade de sverige danmark matchen på projektor vid baren... Var många vi kände igen från dagen innan, men de var då inte slitna de bara fortsatte där de stannat förra dagen :P

Åh gud vad dricks vi fick hihi efter varje öl fick vi MINST en tia men oftast en tjuga :D hehe fick tömma alla tre dricks glasen fyra gånger under den kvällen åh de var då inte dåligt :P
Sedan började grabbarna nå nytt efter varje som köpte en öl skreck typ 5 andra DRICKS DRICKS DRICKS!
Så vi hade som ett eget cheerlider team där :P och de funkade kan man verkligen säga :P klirr klirr hörde vi... Och självklat ihhhh klapp klapp solstråls leende fick de tillbaka av oss :D


image26


Eftre två dagar och väldigt mycket klirr klirr var dricks glasen sliten :P asg*


Grabbarna bjöd verkligen på en hel del dans vill jag lova... Såg nästan ut som att en av danskungarna höll på att bryta varje ben i kroppen när han studsade runt och gjorde sina Movs :P

  

Lite smack prov så dära :D

Kvällen vart verkligen lyckad både för oss och för de som anställt oss!
Fick reda på att vi hade fördubblat försäljningen av öl 3 gånger :P Så inte konstigt att de var nöjda med oss :D hehe
Så vi vart inbokade till nästa år med utan tvekan :P Synd att det är om ett helt helt år:(

 Sedan var ju vi väldigt glada när vi fick våran lön :D 1600 på två dagar de e inte dåligt det :D hihi!

Men vi vart allt gladast när vi räknade dricksen :D huhuhu
Där i våran fina underbara burkar fans det så mycket som 1700 kr......... Till var och en! hihihi :D
Så sammanlagt hade vi fått in 5100 kr i drcksen Kan ni fatta på bara två kvällar :D åh snacka om att vi e grym....

Så vi fördubblade helt enkelt våran lön plus en 100 till :D haha så jävla bäst vi är alltså!

Haha även att jag har haft lite arbetskadda nu så hära i fyra dagar... så fort jag ser mynt lr tjugor tänker jag åh DRICKS haha! Har till och med funderat på att göra en liten dricks burk här hemma, men sedan tänkte jag efter och känns ju inte så skoj att ge dricks till sig själv :P haha !

Men vill tacka Angelica och Fia för en otroligt rolig helg :D ser framemot nästa år tjejer :D


image30

                                             (Jag, Fia och Angelica)

Vem skulle inte vilja ge dricks till dessa tre :P hihi!

image31

BRING IT.
BY: svenskk

Klart lilla du fick så mycket dricks sötis! :D

2007-09-14 14:46:50
http://sannasvenskk.blogg.se
BY: Emelie ( jag )

Oh min första kommentar :D jippi Tack Sötungen!

2007-09-14 15:10:04
http://emelielarsdotter.blogg.se
BY: svenskk

Hihi, sötis! Jag ska kommentera mer. Jag väntar hela tiden på nya inlägg! Nu ska jag alltid följa din blogg. :D

2007-09-14 15:27:37
http://sannasvenskk.blogg.se
BY: svenskk

Jag beställde jackan på H&M. Beställ du med om du tyckte om den. Jag blir inte arg eller så, hehe. :D Pussis!

2007-09-14 17:43:35
http://sannasvenskk.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: