Slöast, tråkigast, värdelösast

Är det hösten som påverkar mig? Till hälften hösten, till hälften det!
Känner bara att allt e värdelöst tråkigtoch skit just nu... Hmm vad ska jag göra? Städa diska hmm till vilken nytta? så jag ska trivas mer här lr, då hjälper de inte med städnng iaf...

Igår var jag på arbetsförmedlingen och fick inte reda på nått som jag inte visste... SÖK JOBB..... Jag gör det!
Sedan var jag hos Mommo såg på film och försökte sova, med tanke på att jag inte somnade förren 05,00 lr rättare sagt gick och la mig då, sedan upp halv åtta mm nån timme sov jag dock....
Kunde inte sova iaf..
Flyttade hem min andra bäbis igår Charlz (min ödla) så nu är han ute på huse syn bekantar sig lite!

Fixade håret på Maria igår och nu kan jag stolt säga att jag har fixat det svåraste tjockaste och längsta håret nog i hela sverige, iaf i sundsvall! Men gud så snygg hon vart lr ska man säga snyggare :) Fick ett gulligt sms i morse om hur tacksamen hon var och vad snygg och bra det vart :) Uppskattar !
Passade även på att flytta in löshåret på hennes låtsas dotter, vart så fin fint så !

När jag fixade kände jag bara att jag vill oxå fixa mitt hår var maj jag fixade de sist :S Har världens ideé vad jag vill göra så önskade jag hade råd med det, men dock så har jag ju inte det ! :( blää...

Kanske har mycket med det att göra oxå att jag inte vill ut inte vill hitta på nått inte vill göra nått bara vara risig!

Oj vart har den positiva glada Emelie försvunnit, ja hon e helt borta just nu, tack för det !

Blää hej


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: