Sundsvall Flames

Igår hade grabbarna match mot Roslagen Bulldogs och så klart vann grabbarna mina haha
Med hela 42-6... Wohooo Dom var så duktig så, Även att Älsklingen gjorde en Touchdown, åh jag vart så stolt :)
Så nu har grabbarna gått upp en division :D Grattis Flames

Gårdagen började inte så bra, började fixa mig och väntade på att Michaela skulle höra av sig, när klockan var tjugo över ett vart jag lite stressad matchen började klockan halv två, eftersom jag inte hade nån bil, fick inte tag i Eva(joels mor), Gustav(Joels bror), Hade inget nummer till Lennart(Joels far) och fick inte tag i Mami. Så jag och Diva började gå till mormor gick dit skulle höra om mor var där men hon var i Galtström, försökte då få tag i moster men hon var på staden... Gick upp till mormors granne skulle höra om dom kunde köra mig, men dom var så klart inte hemma. Så sprang iväg till bussen och kom till slut fram till Kuben, hade missat en timme, men dock inte så mycket som hade hänt...

Satt mig med Ivarsson och en massa If;are var en bra match Flames var hur bra som helst... Direkt när jag och Diva hade kommit fram började det självklart tok regna, men tog på mig en massa kläder så de gjorde inget... Dock var de jobbigt för spelarna för bollen vart lika hal som en TvåHHlll hihi ! Men sedan på slutet sprack det upp och vart jätte soligt, och två jätte starka regnbågar, har nog aldrig sett sånna starka regnbågar förr... Så slutet på matchen vart toppen för grabbarna:)

Sedan åkte vi och åt på Bite Line vilken seger måltd...

Toppen dag toppen dag...



image23



Nr2 var helt klart bäst Älskar dig mest av allt Hjärtat :D


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: