Träningsverk!

Japp både igår och idag har jag träningsverk i ena armen haha !
Jag och Joel var i väg och spelade frisbygolf i söndags, och gud så roligt det var... Diva var så klart oxå med och så klart lyckades hon ny duschad och allt, hoppa rätt ner i en beck så när hon väl kom upp därifrån var hon dyngsur och svart av skit... Ah tack så mycket Lillan... Sedan så sprang hon ut på en äng full av bränneslor, så när vi kom hem hade hon damp kunde inte ligga still eftersom att det kliade så otroligt mycket så hon hoppade och stuttsade runt och var lik skär som en gris :D haha !


En fin bild på Diva och Joel innan plumsett...


image44


Var väldigt roligt med frisbygolf dock så tog det ju ungefär dubbelt så många kast för mig att nå målet än vad de gjorde för Joel :P Men hallå det var faktisigt andra gången i hela mitt liv jag spelade :P Plus att jag inte fick något grepp tack vare naglarna mina!

Så nu har jag träningsverk efter vårat lilla äventyr :P haha !


image45


image46


Jag och Mami ska nog dit och smyg träna imorn så jag kan tävla mot joel sedan :P hehe !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: