Gjord för att göra bort oss !


image167


Nicco och Jag underbarnen född för att göra bort oss låta andra  folk skratta åt våra missöden ;) Även att vi skrattar minst lika        
mycket till dem hahahahahahahahhahahahahaahahahaha !      
Idag gjorde jag bort mig som vanligt som ni kanske fattar,           
ville bara pooofh åh gå hem !                                                               






Började klockan 12 idag och slutade 18. Då kom Amanda och Lucas och hämtade åh Lucas va så kram sjuk så :) han hade kram kurva hela vägen in till stan på mig. Åkte till Mom och jag bytte om till lite bekvämare kläder, så åkte vi till Mami och hämtade Diva. Åkte upp till södraberget och började gå, men uch vad slaskit det var där, så då åkte vi till norra berget istället, men där var det med slaskigt men inte lika mycket dock! så ah vi gick en sväng där var riktigt mysigt, men uch vad kallt det vart så jag åkte till mig och sedan dess har jag suttit vid denna dumburk... Men är rätt så skönt att bara slöa efter jobbet huhu !


Igår var jag med Nicco som ni redan vet, skulle ta volvon ner på stan, men ah den ville då verkligen inte starta vart sjukt less, så jag öppnade huven och ner med fingrarna och började fixa, sedan in i bilen och så starta den så fint så :) ner med huven och vi rullade iväg, snacka om att Nicco vart impad av mina kunnigheter ;P

Nicco - Emelie när man ser dig tror man inte du kan såna dära saker !!!
Jag - Hahahaha nä nu vart du allt impad va ?
Nicco - Ja det vart jag verkligen hahahahahahahhaha!

Bjuder på ett kort på mig och traktorn :)

image168


Vi drog på stan gick på vårat Cafe så klart tog även inte en vanilj latte :/ utan cola och en slags macka kommer ej på vad den heter !
Sedan ut till maxi och cope köpte chips dip gurka och godis :D Hyrde tre filmer festival och två som jag inte vet vad de heter!
Svullade som attan och Pokade på ;P asg!  vi e kung ;D


Nu kommer Amanda och hämtar mig ska följa med henne på Max köpa lite mat till henne och galss till mig :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: