Halsduken är min bäste vän!

Hej hej !

Helgen jobbade fredag sedan drog jag till Nicco kollade film åt snask och tittade på Whit chicks ;) Sedan sov jag kvar !
Lördag gick ner mig i en suräng på väg till jobbet inte allt för roligt vill jag lova ! Jobbade sedan hem och upp till Maria klippte Meja sedan fick jag tillbaka mina fingrar ;) Sen hem igen fixa mig inför kvällen, Maria kom och hämtade mig och sedan vart det upp till Granloholm på förfest, sedan ner på krogen Olearys var hyffsat roligt, Sedan gula måsen ;)

Söndag vaknade i panik hade trott jag började två men började elva :/ men kom icke sent:) Hittade även en mc feast börjare i handväskan ;) hahah ! Jobba jobba, sedan kom Emma, Ida och Amanda ut så gick vi på Ikea och de va mega skoj, bilder kommer sedan hahaha ! Efter det hem och börja fixa sig för jag och NIcco skulle allt ut på spritlyckan om det nu heter så..., Nicco kom till mig så drog vi på och köpte folköl och godis, sedan började kvällen, var en grymt rolig kväll vart sjukt mycket chotar och drinkar och öl och chips ;)
Haha halsduken är min bästa vän iaf ;)  Vart en grymt lång ferke natt halv sju går jag i morgon solen på väg hem för att sova, hahahahahahahahahahahahahahaha! Och pratar mat ....



Söndagens bilder kommer upp kanske på fredag.....:P





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: