Han vill jag ha Kevin Väst

Olah !

Fredagen så var jag med Janni, vi hade världens svål dag kan jag lova :) Köpte godis för 98 kr sedan en påse nötkräm :) mumsi två pepsi 1,5 liters gjorde varma macker med taco köttfärs och ost sedan massa cream frech, tände hur många ljus som helst och tittat på ocensurerat vårat bästa program, hade grymt roligt och mysigt var länge sedan så det var vi allt värld.

Lördagen åkte jag och hämtade Dennis vi drog ut på birsta och motchonerade ;) haha drocg fyra varv på övre plan och fyra på nedre plan,  var tvungen gå in på jobbet en sväng med och titta på mina Jeans ;) Gick på systemet för andra gången för mitt liv och fick visa leg då iaf, vara bara för att Dennis var med och såg så liten ut ;) sedan gick vi runt på ikae och tittade på fina mödler mm, innan vi åkte köpte vi en milkshake var och snuttade i oss...  Åkte hem fixade mina naglar med nå skit, sedan så kom Janni hit så jag fixade henne snygg inför kvällen, sedan fixade jag mig själv. Älin kom och hämtade mig och vi drog hem till Hanna där var Hanna och Lillis så vi vart fyra från jobbet som åt tacos ihop var hur mysigt som helst, dock tråkigt att jag var den enda som drack asg !
Sedan skjutsade Älin ner mig till stadshuset där Dennis stod och väntade på mig ! Hade grymt skoj iaf, dansade som några idioter haha var så skoj ! även att jag bröt av Dennis cig hela tiden ;) asg! Sedan stod jag och klagade vad det luktade illa v cigg lukt, när det var jag som rökte hahahhhahahahahah ! Jag Dennis Niklas drog hem och tittade på film hos Dennis !
Jag somnade dock som vanligt på engång...

Söndag vaknade satt på tv och kollade på rebell haha, sedan fick man frulle på säng av Dennis efter att hans Mami kommit och föreslagit han skulle göra det åt mig klart man tackar ja till det ;) Fick världens baget med ost, salami, tomat, paprika och sallad. sedan ett glas oboy och ett glas Jucie (kan ej stava) och det var skit gott :)
Åkte hem la mig och halv såg och tittade på tv till och från. Sedan åkte jag hem till Mami och tittade på guldkompasen jag Jennie, Frida och Mami och åt SMUL paj hahahahahahahahahahahahaahahahahahahah! åkte hem väntade på att Dennis skulle sluta, Niklas och Dennis hämtade mig så åkte vi till hemmakväll och Dennis valde världens dåligaste film ;) hahahahahahah! Åkte till Niklas åt cub och tittade på den dåliga fillen ! Sedan tittade vi på the Vocie :) han vill jag ha, han vill jag med ha och han med ! ;D

Var min roande helg, kommer upp bilder när jag letat sladden ;)


Nu kommer Nicco till mig :D jippi! Ska fixa mig så ska vi ner på stan och på vårat favorit cafe ;P Mums mums !
35 kr på kontot då använder jag gärna upp på late med vanilj ;)
Have a Nice day !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: