Jag är en segis!

Hejsan mina kära beundrare ;P

Har fortfarande inte hittat den dära himmla sladden :/ kan bero på att jag inte har börjat leta, jag har inte haft tif lust lr ork, vet nån av ni vart den är lr ? så säg det så blir det lite lättare ;P ! huhu!

Igår så bjöd Dennis mig på en "romantisk middag" huhu min 20 års present av han så sneeelll han är alltså, så jag fick den största kött biten jag någonsin sett i hela mitt liv, och jag skämtar inte heller! sedan potatis gratäng och sallad och självklart bea ;) Åt upp hela min köttbit :D så Dennis var allt impad att jag orkade hela för det gjorde inte ens han HAHA! Är inte en tjej som e rädd att äta jag :D !
Sedan kom vi på att Dennis är nog den sämsta på att tända ljus det slocknade tusen gånger hahaha! men tillsut fick han allt till det, så då satt vi där med cola ljus och go middag skit fint :) Tack Baby !



Idag gjorde klanet jag självklart en sådan grej som bara jag klarar av ;) Var på väg till lagret och skulle hämta lite grejer, hade med mig vagnen och ah skulle skynda mig lite tempo du vet, så jag sprang lite sedan skulle jag åka så dära på vagnen som vi brukar göra, det jag inte tänkte på var att vagnen var tom ah så när jag ska göra det så slutar det självklart INTE bra. Vagnen stegrar och voltar bort och jag flyger som stålmanen och landar raklång över hela gången.... PINSAMT.... Skjut mig var det ända jag tänkte, men men var nog några som fick sig ett rejält skartt! hahahaahahahahaaha !



Jag ska köpa en bil :D ajjemen min första bil det ni... Har kollat runt en hel del och hittat ett par riktigt coola veteraner men det jobbiga är att man måste skruva i dem och det orkar ju inte jag HALLÅ ! så ah jag får leta vidare...

På lördag söndag e jag även ledig och det är jag sjukt nöjd över :) så på söndag SKA jag leta sladden jag lovar er :) hihihih! ska även fota lite på alla mina nya kläder jag köpt :) och skor :) hihi!

Lördag då ska jag vara med Nicco, sedan kvällen blir det gina taco kväll med brudarna grymt skoj :) sedan ska jag möta upp Nicco och då blir det utgång ;) yes yes yes ! hoppas på en rock away kväll som bara vi kan uppnå ;P !
och även bilder från den kvällen ! hihihihihihihiH!


Nu ska jag hoppa i sängen har öppning imorgon jag :) !

Så natti natti mina lovers ;P

BRING IT.
BY: Niccis

Hahahahahah synd att jag var så STÖRFULL att jag minglade runt själv ;-D Soorrrryyyy!

2008-04-15 00:41:50
http://www.niccis.tjejsajten.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: