Kan inte klockan!

Har kommit på att jag är den värdelösaste på att kolla, vet eller förstå vad klockan är... Idag ah då ringer klockan kvart över sex, när den ar tjugio i sju får jag panik flyger upp ur sängen och börjar fixa mig fort fort !

Mormor och mitt samtal

Mormor - Vad gör du uppe nu?
Jag - Men ah ! jag börjar ju nio!
Mormor - Men klockan är ju bara kvart i sju ! ! !
Jag - Vänta jag måste gå och tänka ett tag...
(fem min senare)
Jag - Hahahahahahahahahaha, ja men det kan ju vara skönt att vara uppe i tid för en gångs skull. !

Min plan kvart i sju skynda fixa mig, kvart över sju gå ner mot bussen halv nio bussen även, Hur fan går det ihop? vad tänker jag med ??? Åh kan lova er det är INTE första gången detta händer heller, kan lika så väl hända så jag e en timme sen :/

Nu ska jag klä på mig och fixa håret sedan ner mot min buss ;)

Ha en trevlig dag  !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: