No no no !

Jag har inget att säga dig !


Helgen var kung iaf, årets första grill ferke hos Pontus hade vi i fredags var hur roligt som helst vart en hel del kort men denast ful kort haha. Men kommer så klart att lägga upp dem när jag har KÖPT en ny sladd, japp ger upp kommer aldrig ha tid att leta efter den så jag kommer att köpa en ny så då kommer en hel del härliga bilder ;) men i vilket fall åt en himmla "god" flinta stek som Dennis hade gjort i fredags å så klart bea! Efter att vi varit hos Pontus ett bra tag, hunnit med grillning, fuck the dealer och en massa öl och vin så började vi bege oss ner till stadshuset där Governor Andy spelade och snacka om att han var grym iaf fy fan vad jävla bra han var, snacka om sommar känslorna bara började flygga upp i magen hihi! vart en hel del öling på stadshuset med, vet inte alls hur mycket lilla jag fick i mig för jag var fattig sedan iaf! Sedan kom den mörka dimman :( blääää men som tur var så skingrade dimman sig vid 5 så då låg vi hos Pontus tjaffsade om vem som skulle ha väggen, och rimmade dåliga rim, men rolig var det då iaf ;) Klockan halv tio på morgonon vaknade jag kallsvettandes och bultande huvud verk klädde på mig och gick ut och satt mig på trappan för att få lite frisk luft, såg Janni gå till jobbet och Pontus gå ut med Meja peja, sedan gick jag och la mig på toa golvet åh snacka om att det var skönt, golvvärme och en lurvig matta där sov jag gott till klockan var nått vid tre, när grabbarna började städa huset, jag bad om ett glas vatten sedan låg jag kvar ;) haha ! åkte åh hämtade Janni på jobbet drog hem till henne, jag hittade godis sedan jag var där sist som jag vräkte i mig fett fett fett mums, sedan fick jag låna Jannis mobil för min e trasigaste nu iaf, sedan drog vi på Mcdonalds där jag och Dennis handlade mat och glass :) Erik pch Pontus handlada biteline en pizza som luktade katt piss ;P haha åkte hem till Pontus åt lite mat fick dock i mig endast några pomes en halv chezze bruger sedan gick jag och la mig på badrumms golvet en timme, sedan såg vi en fille.. sen kom det folk igen och grabbarna började öla igen då gick jag och la mig en sväng på badrummsgolvet igen ;) Sedan åkte jag och Janni ännu en gång på mcdonalds! haha !

Igår vaknade jag och jag lovar jag var fortfarande bakis ;) även fast jag inte drack lördagen ! haha så illa ! aja drog på jobbet åh jobbade flittigt i några timmar, sedan så åkte jag hem då kom Dennis vi kollade på björngustavsson ;) han e så rolig ! Johans pappa e homosexuell homosexuell ;)
Sedan kom Erik och Pontus och hämtade oss efter några timmar sega ärslen drocg vi och köpte fett och åkte och tittade på fille, alla fick sig ju ett gått skratt åt lill råttan med (diva) hahahaha ! Aja kollade på en värdelös film sedan en hyffsad bra film, sedan spenderade vi resten av tiden med att klara spikar jag klarade dem ;) och de där andra skiten klarade jag inte men det kommer en ljus dag för oss alla ;) asg !jag ska klara metallen nån dag ajjemen !

Ne nu ska jag på jobbet uch känns tungt faktist! men på fredag kommer det kännas bra för då kommer min sköna lön :D yes yes yes yes yes ! Aja vad blir de ikväll ?

Hej hej

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: