Sugig dag !

Sol jag e ledig men de är en sug dag idag iaf ! Gick ju inte som hoppats och självklart blir jag ursinig på mig själv, även fast jag vet jag inte kunde göra mer än vad jag gjorde och att det inte var min erfarenhet lr kunskap som var fel utan själva produkten. men jag blir ändå besviken på mig själv !!!

Ni två e cp, ni ljuger, döljer, snackar strunt och e dum i huvudet ! jag ser jag fattar. jag hör, jag vet, jag vet mer än er, så därför tycker jag det är ännu mer meningslöst och idiotiskt det ni försöker/gör/håller på med !!! Ah men jag orkar inte bry mig längre, tycker jag är en rätt snäll vän men nu bryr jag mig inte, jag kommer självklart vara trevlig och snäll, men jag finns inte där !


Negativa skoj, jag Emelie  negativ det som nästan aldrig sker, men nu e ribban nådd yes det är den !
äh skit ner er losers ! ! ! ! ! !  ! ! !  ! ! !

BRING IT.
BY: caroline

Om du är sugen på en ny bloggdesign får du gärna vara med i tävlingen på min blogg :)

2008-04-22 19:56:51
http://carolinerosen.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: