Tarzan stigen!

Kom nyss hem från en tur i skogen ;) Jag, Dennis och Erik ville göra nått skoj ikväll så vi drog upp på södraberget och började gå mot björnstigen, men gav upp det rätt så fort var ju en bäck å så där, så då gick vi mot Tarzan stigen och vi började gå, de var djup snö och mitt i skogen, hade två ficklamper med oss men de var inte så mycket bättre ;) Dennis och Erik tog jätte kliv och jag hade skit svårt att gå i samma spår ! Vart så less ett lite tag så jag började gå i förväg åkte ner skit djupt åh var tvungen att krypa för att hitta lite hård snö ! hahaahhaahaha! vart var kameran ? Aja sedan gick vi upp i tornet kollade på våran fina stad ;)

Ett riktigt äventyr ;) ett hinder gjorde vi även klättrade ner för världen bergs väg lr inte ;)



Min dag innan äventyret!
Jobbade till 1500. skulle då fixa Ronjas hår men kunde inte för hade ingen färg... Så ringde Dennis så gick vi ner och glassade i solen, drog till mitt café jag gjorde en god latté till mig själv och lyckades spilla ut hela den över hela Dennis och min telefon badade i allt vanlije latte som ran ut :/ så den har inte funkat som den ska idag :( lr ikväll ! hoppas den funkar imorn, har den på tork ! Sedan gick vi åh hämtade min gratis biljett till stadshuset som jag vann:) nöjd att jag vann nått ;) ! Sedan glassade vi lite mera, sedan gick vi till mormor! Hämtade traktron och åkte hem till Dennis kollad på tv och åt middag, som både jag och Dennis fick ont i magen av, men Dennis mamma det var gott iaf :) Sedan kollade vi på en skit bra fille the kingdom! Sedan ringde Erik och vi begav oss !



Börjar 12 imorn till 19 sedan ska vi grilla för första gången i år :D SKOJ ! Jag och Dennis ska ha flinta stek :D mums !

Neh nu ska jag dricka klart min öl ;) Sedan sova gott !

image169

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: