Utan ord

En skit lista till, eftersom jag inte hittat kamera sladden, har dock inte letat efter den heller ;) men jag ska ! Har även en ny bild att lägga upp :) Vad tycks ?



Listans roliga svar !

1. Hur gammal är du om fem år?
25 år :S

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Alla på jobbet, mom (mormor) syster Jennie

3. Hur lång är du?
163 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Glappet ;P

5. Vem ringde du senast?

Janni

6. Vem ringde dig senast?
Dennis

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Vet ej raderar dem ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag är en Sms-nörd

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget, de har aldrig varit gift, men de e inte ihop!

10. När såg du senast din mamma?
I förrgår :)

11. Vilken ögonfärg har du?
Bajs brun

12. När vaknade du i dag?
Halv tio 09,30

13. Vilken är din favoritjulsång?

Har en hel favorit Julskiva men vet ej vad hon heter ;P

14. Vilken är din favoritplats?
Asien där de e varmt ;P

15. Vilken plats föredrar du minst?

Doktorn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Australien lr nått varmt land!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Vargar :S

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nicco så klart ;D

19. Hur stor är din säng?
Har ingen säng :S lånar en annans ;P

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Lap top

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan så klart!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 st :) använder även alla :D

23. Hur många landskap har du bott i?
Två tror jag ? lr :S ingen aning

24. Vilka städer har du bott i?
Sundsvall

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor, men mest barfota på sommaren :D

26. Är du social?

Över social

27. Vilken är din favoritglass?
Twister

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Fruktsallad

29. Tycker du om kinamat?
JAAAAAAAA :D

30. Tycker du om kaffe?
Japp men mest latte med vanilj ;P

31. Vad dricker du till frukost?

Oboy :D

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger sida!

33. Kan du spela poker?
Jag kan allt :D

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja det gör jag ju :)

35. Är du en beroendemänniska?
Beroendeframkallande människa ;P

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Japp, Niccos Mami, Jonas Dennis vän, Alexsandra

37. Vill du ha barn?
Verkligen inte !

38. Kan du några andra språk än svenska?
Valspråket ;P

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja en gång!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng, kan ju komma hajar i havet :S

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Rock Away

42. Äger du dyrbara smycken?
Yes

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
100 höjdare :D

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Nicco utan tvekan ;P

46. Sover du med gosedjur?
Nopp med kuddar

47. Vad har du för ringsignal?
Visslingen i kill bill

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jajjemen

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Morgonrocken jag har på mig :)

50. Flirtar du mycket?
Är bara trevlig :)

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja !

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Neeee, men borde få det ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ego

54. Läser du dagstidningen?
Yes

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nopp

56. Dansar du i bilen?

Ah varje gång :D

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

4,5

59. När var du i kyrkan senast?
På lucia då min syrra hade uppträdande:) 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Alla förutom Thore och Anallena ;P 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

hela sommaren ;P

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Janni och Cattis som gav mig blommor för jag fyllt år i tisdags fick jag dem :)



image158

BRING IT.
BY: Ronja

Dåligt vacker tjej då! ;O

2008-04-05 14:03:21
http://ronjawe.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: