Driver omkring

Snacka om att jag är värdelös att blogga! Men snart snart blir det bättre ska köpa en ny dator och en sladd till kameran :)
Har varit på yran som ni alla vet och det var helt jävla sjukt, så jävla urglippat och skoj tog 350 bilder så det kommer komma massa bilder sedan lovar er :P

Ihelgen var vi på kick off med jobbet i Skellefteå var sjukt skoj va på boda borg så jag har sådan sjuk tränings verk nu att jag vet knappt vart jag ska ta vägen  haha har tillo med träningsverk i fingrarna har ni hört nå sjukare :P

sedan åt vi på johanna i parken åh där säger jag bara bläääääääääää hade förbeställning men fick vänta sjukt länge på maten ändå sedan va det svin äckligt så dit går jag aldrig mer kan jag lova er blää bläää blää blää blää blääb lbäää

kommer bilder från det med :P hahaha !

sov gott


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: