Dan före dan ?

Och jag har fortfarande inte en aning om vart jag ska fira jul lr vad jag ska göra ???? Blir ingen utgång för mig på juldagen iaf jobbar ju på annandagen så då måste jag va 100%, så ni får ha roligt för mig med, så tar jag igen allt på nyår ...
Idag jobbar jag till elva, buhu avundsjuk Mariel :P
Tror iaf att jag ska åka ner till Sis och fira julen där, då kommer hon bli hyper glad...
Även att jag den jävla sopan inte har köpt en enda julklapp heller :/ tänkte sattsa på det idag, men vet inte när jag ska hitta tid till det, nån som vet ?
Just nu ligger jag bara och steker i min underbara soffa åh väntar på att Elin ska komma hit och jag ska börja jobba roligt liv
mer än så har inte jag att komma med iaf ;)
Hoe hoe hoe ;)


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: