Gina hoe

Mariel gullet förlåt så hemskt mycket ska försöka allt vad jag kan att uppdatera, men inte allt för lätt när jag inte har en dator :S buhuu !
Tänker på dig som bara den drömde om dig i natt tw att jag och sandra kom och mötte upp er och vi låg åh stekte åh badade :P hahhahaha !
har inte hänt så mycket jobbar som ett as, åh pippi ah du vet nog !
Men några smasiga saker finns det allt att säga, men det kan jag ju inte skriva i bloggen, men kan jag få din mail kan jag uppdatera dig som attan hoe´n min ;)
Nuär det myspys hemma hos mig iaf, men ingen glögg denna gång bara en massa öl i kylen ;) åh lite tugg godis hahahahahahahahhahahahahahahahahahha
Nyårs dilemat är inte över än vad händer vad ska jag göra vart ska jag vara... men lutar mest mot åre så jag kan åka bräda som en dåre :D fy fan vad klock rent :P
Nu blir de öla av :D ;)
hejhej hoes :P
(Detta är ett gammalt inlägg från 23/12-08, hade inte publicerat det...)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: