Mellandagarna

Ojojoojojojojojoj !

Jag har ont i varenda muskel, led, hud, blod cell ah precis allting i hela mig gör ont just nu...
Har jobbat 11timmars pass tre dagar i sträck nu och idag tog energin slut, de sista två timmarna var jag hlet döende... Men nu är de passen över och jag hoppas, samtidigt som jag inte hoppas.... Att det ska lugna ner sig !

Jobbar nu två dagar till sedan är jag ledig i hela 5 dagar, helt sjukt jag vet..... Gillar det till miljoner, skulle fan inte byta ut de dagarna för nått känns det som, måste samla energi.......

Julafton var tok mysig var hos Sis nere vid Hassela, även att vi hade en legitimerad jultomte, den ni :P Myspys med familjen var sjukt skönt !

Nyår är fortfarande ett mysterium lr hur då Piff ;) Moahahahahahahahaha

Sedan vill jag ju medela att en av mina vänner har blivit en kändis nu :P
St´s nya mode bloggare Nicola ;P Hahahaha Var tvungen Ginahoe ;)

Ne men gå in och titta på St.nu och sedan bloggar så finns hon där :)

Nu siter jag och väntar p+å Elin hos mormor !

Ja vi hade även lilla julafton här hos Mormor, vart en riktig liten släktträff :) Myspys mina kusiner från amsterdam var hemma och de är ju Elis tremeningar så de va skit skoj :)

Ne nu e det nog !

Sandra baby ta inte bort mig, jag ska skaffa en dator :)





Gamm bilderna 2oo5 lite kul ändå :P



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: