Strange kind of woman

Vaddå stuligt ?
Sno vad?
ehh Vah ...?
va? hahahahah
så jävla dum i huvudet?
hur stavas det ?
H
...................................
Mhm
jag har en fråga, vad fan var det där om
jag har ingen aning om det
neeeeeeeeejh
så där humor har man när man kommer från landet
inavel
precis, därför det inte är så noga med vem hon ligger med
hon lr jag ?
hahaahhahahahhahahahah
ssscccccccch
sitter ni och flörtar med varann för ?
öööööööööhhhöö
jag satt och fila naglarna
han satt och fila naglarna
vem har varit med i boken
men man kan tyrcka upp sin blogg som en bok om folk vill läsa den
.....................
fy fan vilken tråkig bok
vad hette han i filmen cihnes filmen
cicichan
vad är meningen med att blogga?
man e dum i huvudet
men vill jag veta vad du gör, kan jag ringa dig istället för att läsa en bok i en kvart
stackars blondinbella, som måste tänka på hur hon ska klä sig
men det måste jag med
terrorterese
....................................................
jag går ingen stanns inatt ja
ska vi spela buzz?
nä inte än
akta golvetttt
nu är det dags för buzz




BRING IT.
BY: Sandra

E du helt jävla virrig? x

2008-12-05 10:08:04
BY: NICCO

Emelie! I veckan måste vi umgås för fan, år och dar sedan!! PUSS

2008-12-07 18:18:24

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: