Äckel Volvo!

Har nyss lånat min mosters volvo och kört en sväng och hatar den vill aldrig mer åka i den! Lr köra!
Jag hatar den är som en traktor fast inte lika skyddad och hemsk uch fy blä! Men den är ju över 35 år!

Aja igår slutade självklart med utgång! Haha! Åkte till Mormor fixade oss lite gran, sedan så drog vi på Irich (kan inte stava de än) satt där drack några öl, träffade några av Jannis bardoms kompisar, så det var mysigt och trevligt :) Sedan gick vi på sugar Coopers uch hatar det! var typ tio pers där plus vi, Janni tycker så kalrt det e roligt för hon känner alla ;) haha! Men hallå Coopers e blä!

Idag klev jag upp halv tio coh gick till Maria och var barnvakt, gick bra vi åt godis och tittade på film och målade :)

Nu ska jag packa ihop lite saker och bege mig till Janni, utgång ikväll med? YES! Varför inte lixom, man ska ju passa på att vara ute när man har roligt ;D ! Aja har geggamojja i huvudet så man kan ju undra hur humöret blir när man får i sig nån öl ;)

Någon som har lust att skjutsa in Janni och mig på stan sedan då? Ring om ni har lust, skulle uppskatta det till en miljon ;D hehe!

Neh nu har jag något i mitt öga som gör ont!

Ses vi i dimman i dag igen ;) xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: