All i know it´s ....

Youuuuu! 

Fredag åter igen, denna vecka har gått hyper fort, men tror det har mycket med att göra att jag gick ut i onsdags, för då kändes det ju typ som helg, Ah ni fattar vad jag vill komma fram till :) ! Men som sagt fredagen och helgen är här, hmm jaha... Janni min söta böna jobbar som en tok idag, så funderar på om jag ska baka nått smarrigt till henne och gå ner med det till henne sedan :) Då blir hon nog glad! Fredag har inte planerat något alls, hoppas att få lite tid med Janni hmm ah och det brukar ju alltid sluta med utgång, men vafan vi kan ju försöka hålla oss hemma och dansskorna långt borta ;) Asg!

Imorgon lördag ska jag vara barnvakt hela dagen till Charls och Meja får se vad vi då ska hitta på för nått roligt... Lär vara rätt trött mot kvällen så då ska jag nog bara dricka lite vin sitta under en filt och se på tv med Mommo!

I dag kommer Mamis kille hit, har inte träffat han än, så tror vi ska ha någon stor middag här hos Mormor så han får träffa oss alla, haha! Undrar hur det slutar, tror han kommer vara väldigt trött efter det ;) Blir nog roligt !

Idag har jag hämtat mina nya snygga thigts som jag längtat och väntat så på... Lägger upp en bild på dem så ni får se vilka snygga, även de kommer fårn hong kong gillar de jag !

Planer planer ah har även mycket mer inplanerat nu, så skönt har så mycket att tänka på och se framemot!
Men du din propp kan du bara gå in på msn någon gång så vi kan planera lite roliga grejer!!!

Igår fyllde min kära Idahoo 20 år så Grattis sötis, Saknar dig oerhört mycket och hoppas du mår helt underbart!

Neh nu Ska jag äta fil och banan!

 
Snygga vah ?

xoxo!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: