Dag 1 av hårfix avklarat

Japp nu e första dagen av två dagars fix avklarad, vart en grymt bra förändringar....! huhu :P
La en 6a mocka hela håret sedan en 3a mocka i hårbotten, sedemera en massa vita partier grymt coolt måste jag säga :D Det gjorde Emma skit bra....

Imorgon ska jag förhoppningsvis klippa mig i min nya snygga frilla som kommer göra hel, het till hela frillan :D Sedan ska jag färga löshåret och fixa fästena åh det kommer inte bli några roliga timmar :( Bläää * Men sedan ska jag sätta i det sen hoppas jag min nya loock är fixad och klar.... Så på lördag kommer jag komma ut ur garderoben med min nya frilla och hel het ;P Moahahaha! LÄNGTAR som attan!

Det ända som kan stupa är att jag inte blir klippt imorn :( Men jag håller tummarna :D

Åh har ju typ glömt den roligaste saken som har hänt på hela dagen!

Jag har fått ett nytt jobb :D ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!

Är grymt glad kan jag lova hihi börjar utbildningen den 10 mars :D ohh spännande, roligt och pengar pengar :D

Tyvär så blir det ingen bild idag på hur min nya frilla är eftersom att jag inte är klar med den :P Men imorn lovar jag det kommer en ;D heheh!

Nattis!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: