Dag 2 av hårfix avklarat

Segaste dagen ever idag !

Började göra nya fästen till håret idag vid halv elva, var kanske klar klockan fyra, då slängde jag i färg i det och sedan tog jag och blekte partier på syster yster Jen, förberedels tills imorn då vi ska färga hennes hår mörkt och ha blåa partier i det, kommer nog bli grymt coolt :)

Sedan skjölde jag ur löshåret och gick till Emma och började torka det och borsta det, sedan började vi sätta i det, åh sedan orkade inte Emma nått mer men det förstår jag eftersom att hon har jobbat hela dagen.... Men vi ska fortsätta imorgon med det åh då ska det bli klart :D

Men kommer nog dock inte bli nån klippning än på ett tag :( Suck! Skulle vilja ha det gjort med till min debutt kväll ;D hehe !

aja ska äta mina rostade mackor och dricka min oboey :D

Nattis

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: