Endast upp :)

Hello hello! Vilken underbar dag det är idag... Klev upp tidigt imorse och var iväg på massa med möten och grejer, känns skönt snart slipper jag dessa människor. Har fixat donat lite mera, planerat och funderat, fick ett roligt samtal så då vart de mer inplanerat håller tummarna!
Ikväll blir jag nog endas hemma hos Mommo softa lite och vila upp mig inför imorgon :D yes!

Nu håller mommo på att bakar, efter som att det är semel dag idag... Inte så speciellt sugen på semla måste jag dock säga...

Har inte så mycket att "komma" ut med just nu, sparar på lite grejer tills senare :)

Grattis Måsse påsse till att du ska bli Far iaf :) Du blir den bästa pappan!

Grattis Emma min sköna socker böna som fyller 20år idag hoppas du får en underbar dag!

Grattis på mig själv för att jag mår hur bra som helst och allt bara håller på att bli ljusare bättre och uppåt :D

Xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: