Fast vi är så olika!

Ohhlaaa!

Igår var det skit mysigt på våran romantiska tjej alla hjärtans dag middag :)
Sedan drog jag och Nicco hem till min Mami och låg framför datorn på ett duntäcke på golvet, haha även på vägen dit så var vi trubbader och det är nog nått vi ska sattsa på ;) NOT*

Skrattade och var övertrötta, sedan somnade vi väldans tidigt ändå, sov väldans gott iaf! Jobbade idag 12 till 16 var rätt så segt måste jag säga men tillslut var dagen över ;)
 
Och nu sitter jag här som vanligt ;) blir en lugn kväll idag, ska ju jobba imorn buhhuuu, så ah blir väl bara en kväll framför den ena dumburken efter den andra, för alla lär ju ska gå ut och vara apkalas, men e ju mysigt att vara med Mommo och Jenn med !

Sitter och dricker lite vin nu fin drickarn Emelie lr vad ;)

Har inge roligt att skriva så orkar inte!

Hejdååååååå

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: