Fritt fram att bara kalla nån .....!

Du gör min dag!

Att försöka vända tillbaka dygnet idag gick inte alls bra, vacknade kanske en timme tidigare endast, ville uppnå 4 timmar kanske ;) hehe!

Dagen har varit fulle med gammal och ny information, gick bra och var flitiga myror idag hoppas de syns imorn och att de ser det! vad tror du ?

Har inte så mycket att skriva har inte hänt nått så värst spännande, har lite grejer på G som sagt men inget jag kan avslöja här, hur skulle de se ut ;)

Ska lägga ner datan snart och sätta mig med en kopp te och bulle och titta på Profiler med mommo! Sedan sova lr försöka iaf, hoppas det går bra!

Hatar att komma på rubriker det är fan svårt ibland lr oftast, gårdagens rubrik om kedjor glömde jag tillo med att skriva nått om, är så att några fullisar hade förstört prot dörren här så den låstes aldrig, så de traskade rätt in, så har haft en fullis som låg å slagga under trappan som jag upptäkte när jag kom hem från krogen i lördags för han snarkade så högt, sedan så har två varit och stamplat in rätt genom våran dörr till lägenheten och ville sälja nått! Är fan läskigt, så då har jag och mormo kedjat fast port dörren i trappan så den inte skulle gå att få upp hehe!

Men idag lagade dom dörren men de tog tid innan de kom hit nästan en hel vecka!

Ah ska gå nu Älskar min Mom

Xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: