G Slide!

Klcokan den är väl vid typ exakt  06.02 men vad gör väl de så länge man har skoj så varar det ;D yes!
Okej jag e nog lite gör fuller men bara liter ;P ! Asg
Sitter nu med den sista Miller jag har och den e väldig jammi ;D hahah! Dock hittar jag ingen snus och det e jag rätt less över, för skulle väldans gärna vilja ha en snus nu, med tanke på att jag inte kommer kunna ta nån snys imorn när jag e så bakis ;D haha! Lr  full ;D ! Aja Skoj skoj!

Jag Janni och Micke har inte börjat sett Ice age än men efter de rökt ska vi börja se den, hhaa hye skoj blir inte det då ? dålig humot trött och full kan det  bli bättre !
Aja nu millern flyger ner!

Lill Mama  G slide love her yes! gör verkligen de1

såg dig inte i dimma vars var du ;D haha!

Kungen på dansgolvet xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: