Grattis Systeryster!

Idag fyller Frida 10 år, så vi har ätit tårta och chees cake, jätte gott och grattis gullet mitt :)
Har jobbat idag öppnade, ska även göra det imorn!
jobbade till två sedan iväg och fixa naglarna och det e så underbart, nu är jag hel igen ;) hehe! Nu måste jag bara få färga håret och sätta om håret, då kommer jag vara fel fri ;) sedan var jag barnvakt i två timmar till Meja och Charls så jag tog med dem hit så de fick leka lite och äta tårta :) de e så söta de med!

Ska deffenetivt lägga mig tidigare idag än vad jag gjorde igår, för jag ska öppna imorn och måste vara där lite tidigare eftersom jag e så seg ;) hehe! men snart är jag snabb, en gång till sedan flyter det på !

Nu har jag väl inte så mycket mer på hjärtat!

Ses kanske sen !

Xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: