Håret är så gott som klart !

God morgon min läsare!

Idag är det underbara lördag och igår var det väldigt många som sig några alkohol-timmar men inte Emelie inte nopp eftersom att jag jobbar idag :/ Urk* Börjat dock halv ett till fem så det är ju inte så många timmar men det är de segaste timmarna, åh nu när det är helg före löne helg e du ju typ inte en kotte som är på stan å fikar :/
Så kom gärna och fika på Café Afmidór i In-huset :P Hehe!

Igår hade Johanna sin sista dag iaf så det var lite tråkigt men roligt för henne att börja på If åh prata i telefon varje dag ;) Hehe Retas bara med dig gullet ! Lycka till och sälja som attan :)

Snart blir väl min sista dag med :) Åh sedan min första igen men på ett nytt ställe :D Åh så glad för mitt nya jobb :D

Ah men nu ska jag berätta om mitt hår då :P Satt klart löshåret igår åh jag bah

- Nu är det JAG,  JAG är tillbaka :) Moahahahaha

Vart grymt jävla äckligt snyggt iaf e sjukt nöjd kan jag säga...  Säger som Älin  

- Varför väntade jag så länge med att bli mörk :P ?

Ah men de e skit skit skit fint håret! Har dock inte klippt mig än, men det gör inget för det är så  jävla snyggt, blir ett nytt projekt att klippa ny frillan, tänkte nog ha så hära ett tag nu iaf :)

Så  ikväll får ni se hur fint det är i håret :) Åh har även valt ut vad jag ska ha på mig ikväll så kommer inte behöva ha panik lr ångest för det SKÖNT! Har sytt om en av mina klänningar lite grann så den blir somen ny en :) Skit nöjd! Åh längtar grymt till ikväll :D Hoppas det blir en bra kväll och att det är roligt folk ute även fast det e helgen innan lön! Men jag tycker att då kan man ju passa på att spendera de pengar man har kvar :D Moahaha!

Grymt nöjd med mitt liv just nu iaf nya steg nya tag ny hårfärg nytt jobb ny tattuering :D Åhh vad blir det här näst ?

Neh nu ska jag slappa den sista stunden jag har kvar innan man ska ner och slita :)

Have a Nice Day

BRING IT.
BY: André

vart är jag på dina länkar då?! =) dags för att lägga till mig där kanske? ;)

2008-02-23 15:24:29
http://hellogoodbye.blogg.se
BY: Alexandra

när kommer bildr då honey
? ;D

2008-02-23 19:37:18
http://znuttis.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: