Hata Löshår! ........

Ja nu är jag så oerhört trött på det här jävla löshårsskiten jag inte kan leva utan!

- Hej jag heter Emelie och jag är frisör, dessa är mina känslor om mitt hår och så!

  • Älskar att ha långt hår, älskar att ha tjockt hår, älskar att bara kapa mitt eget åh få långt på en timme, älskar fästena mot hårbotten, älskar att ha rakt långt hår, älskar att ha lockigt långt hår, älskar att ha en lång tjock hårtoffs, älskar att ha nya hårfärger lite då och då, älskar att ha de hårfärgerna inte många orkar underhålla, älskar att styla håret, älskar att ha kort uppe som går att tupper super bra..... men!

  • Hatar ha långt tovigt hår, hatar att mitt hår är kort, hatar att fästena tovar ihop sig fem stycken i en dredd, hatar att det inte faller som jag vill när jag tar av mig jackan, hatar att lockarna blir raka längs in mot hårbotten och 1 deci ner, hatar att mitt hår spretar fel när jag har toffs, hata

Jag hatar helt enkelt att inte håret kan vara som jag vill det ska vara utan att jag behöver göra ett piss för att det ska vara så, jag är den jobbigaste kunden att ha för att jag e perfektionist och jag vill det ska gå undan... Åh mest av allt hatar jag att behöva sitta still under hela den långa tiden det tar att fixa det........!

Imorgon ska Emma fixa mitt hår åh jag e tacksam till tusen för det och jag behöver verkligen det! Ska göra nått som är jag i hjärtat men inte i huvudet har jag bestämmt.... På torsdag ska jag sätta i löshåret för det kan jag inte leva utan!

Hur mycket jag än hatar allt med mitt egna hår att göra så älskar jag det ;P

xoxo


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: