Hurttiga Emelie

Ah idag har jag hunnit med värsta mycket, när jag slutade och jobba idag, var typ samma tid som jag i vanliga fall brukar vakna, så jag e något nöjd med livet nu :) Började 9 och slutade 14 idag då mötte jag mommo på staden så tog vi en promenad i det soliga vinter vädret... Sedan har jag ringt runt lite viktiga samtal... Även att han har inte tid förren typ i maj ! MAJ..... hoppas han får nått återbud så jag kan få komma in tidigare!  Yes hoppas på det! ska man ringa varje dag och höra lr hur gör man?

Åh inatt sov jag skönt fast kunde ändå inte sova skit konstigt!

Imorgon är det jag som öppnar så börjar klockan 9 samma lika på onsdag sedan ledig torsdag, åh då e det ju alla hjärtans skit dag, tycker det är en värdelös dag ;) Men jag och Sandra ska ta och mysa lite och dricka vin :) Ser verkligen framemot det :)

Neh nu börjar mitt program så nu ska jag ser det....

Xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: