Ikea, raggar ford och kaffe latte med vanilj

Trevlig kväll, rätt kall va ?

Idag så har jag varit med Nicco och vi har haft det skit trevligt vart jätte glad när hon ringde, så då kom hon hit så fixade jag mig, sedan fick vi låna Mamis bil och drog till Ikea, Gick och spanade på fina saker och Nicco köpte en fin body på Monkii sedan så hittade jag en skit fin kofta på Bikbok den va jätte jätte fin hihi....
Sedan vart det så klart donk donken ;)

Sedan raggade vi loss på parkeringen, körde lite galet ;) hahah!

Åkte ner på staden och körde tokigt på parkeringen där med ;) värsta coolingarna hahahahahahhahahahhaa
Gick in på lite sko affäer och jag hittade ett par jätte jätte jätte fina skor som jag köpte på DNA :) Skit nöjd!

Sedan gick vi på vårat Café som jag inte kan stava ;) så skriver det inte men ni vet vars haha!
Tog självklart en kaffe late med vaniljsmak åh min va inte så god så jag gick åh fick en helt ny den var lite godare :) Läste tidningen och var vuxen ;) not vuxen kanske huhu..

Sedan drog vi och tvättade bilen på shell, hahaha säger jag bara var skit nervösa och förväntas fulla så när vi satt där så började vi fundera vad som skulle hända om rutan sprack haha så vi gjorde en lite plan hur vi skulle ta oss bak så vi inte fick ärr i ansiktet ;) Helt enkelt att inte nocka varandra huhu*
Samlade in vuxen poäng lr vad ?

Sen åkte vi till Mormor och väntade på att Dennis skulle komma in till stade, sedan åkte vi ner och mötte han vid vidioteket vid JC så hyrde vi en film, sedan körde jag Nicco till Cattis och jag och Dennis åkte hem till han och kollade först på outsider det var ju helt sjukt iaf, alltid kärringar och gubbar som ska hålla på med snusk :P
Sedan kollade vi på fillen vi hyrde och den var värdelös iaf.... för mycket tänk fille ;P!

Åh nu har jag nyss kommit hem till Mommo och ska göra lite mackor och dricka choklad mjölk :P

Sov gott!

image126

Även att ingen skrivit kommenatr om mitt hår tack för den..... Men vad tycker ni om skorna då?

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: