Jag e skit smart ;P

Fick ett mejl av moster Lena brukar få tre varje dag typ med massa sjuka/roliga/snuskiga/hemska saker i ;) hehe!
Men i detta vara det massa hjärngympa grejer, så jag började skrolla och göra dem, men den sista då fattade jag verkligen att jag var skit smart ;P asg!

Mera hjärngympa . ..  Från Cambridge University .
Enadst smtara mäsnknior kan lsäa dteta.

Olny srmat poelpe can raed tihs.
I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty  uesdnatnrd waht I was rdanieg The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig  to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm.. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs psas it on  !!

Och jag kunde läsa det, men jag tror att det är hur många som helst som kan läsa detta, men att jag kunde det då måste det betyda att jag e skit smart... Jag e verkligen värdelös på engelska det låter som på Hitta Nemo när den blåa tjej fisken pratar Val språket haha... Så att jag kunde läsa och fatta allt utan ett enda problem de va fan grymt ;P

Någon mer som hör engelska som valspråket och kan läsa vad det stod flytande snabbt ? :P


image122


Ha en trevlig dag !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: