Kall Morgon!

Uch sitter nu i fotöljen hos mormor och fryser även fast jag har kläder på mig! men nu fick jag mormors morgon rock så det blir snart varmt :)

Lillan är lite dålig i magen, hon har varit det i typ fem dagarn nu... så hon får äta massa ris och det gillar hon inte allt för mycket, så man måste he på lite kött shy:P

Börjar som sagt jobba halv ett lr ett idag till fem, går nog snabbt har ju en vän där idag Frida :D så då kan man ju surra lite när Pari inte ser hehe!

Idag Fyller min Sköna socker böna Älin 20 år så jag vill gratta henne med en stor blöt Kyss! Senare ikväll ska Jag och Nicco till henne på 20 års fest ska bli roligt, var så länge sedan man ömgicks... Nicco kommer ner till mig vid fyra lämnar sakerna sina, sedan går och fixar spriten ;) sen när jag slutar går vi hem till Mami och fixar oss inför kvällen... Vad fan ska jag ha på mig :S PANIK... Hmm få klura ut det medans jag jobbar! Hmm vilket humör vilken stil vilka kläder det är de som är den stora frågan....

Aja ska lyssna på lite musik nu!

image117

Jag och Älin <3


Xoxo

BRING IT.
BY: pesa

fin du är :)

2008-02-16 23:21:46
BY: Elin

Haha härlig bild hjärtat.. hoppas du hade det trevligt i lördags.. jag hade det kanon!!!

2008-02-18 13:54:03
http://galleri.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: