Kedjor och hänglås

Åh vart så less igår på blogg.se försökte typ 30 gånger att logga in men det gick inte, därav så vart det inget inlägg. vart nästan orolig där ett tag att någon hade knäckt mitt lösen och bytt, men som tur var så var fallet inte så.

Igår så hade jag väldans trevligt och rolig, lärt mig en hel del nya grejer alltså, har en duktig lärare :P haha!
Hoppas dagen blir lika roande idag och att du gjort en ny att göra lista!
När klockan var kvart öve sju kom Mami och hämtade mig så åkte vi till Janni och rullade ner Mosters bil för lill baken, sedan så var det fram med start kablarna och vara cool ;) Fick igång rishögs volvon utan problem så puttrade hem till garaget...

Sedan gick jag, Mami och Sis Nina på bio och hela bion måste ha trott att vi var världens mupp familj ;) haha!
Men huvudsaken vi hade roligt och äntligen var det inte jag som behövde störa mig på nån på bion utan de va tvärtom ;) haha!

Filmen var jätte bra iaf I´m a legend, den var mycket mycket bättre än jag hade väntat mig! Så var väldigt nöjd med mitt film val :) Så den tycker jag verkligen att ni ska gå och titta på! Även att det är en sån dära film som e bättre på bio än hemma, lr det är en film man ska se på bio bara!

Sedan va de hem och mysa med Mommo kolla på profiler sedan sussa!

Ses senare XoxO


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: