Med alla!

Hejsna hejsan!
Nu ska jag berätta om helgen eftersom att jag inte orkade det igår för jag var så mosig i huvudet ;) hehe!

Lördags:
Jobbade som sagt till fem sedan satt jag och Frida och myste på lite grann och surra en massa tjej snack ;) hehe!
Sedan mötte jag upp Nicco så vi drog hem till min Mami som var i vännes så jag hade hennes lägenhet helt för mig själv... Fixade och donade oss fin inför kvällen, sedan så började vi traska till Älin som hade 20 års ferke :D På vägen i våra höga klackar och föret halt som på en isbana, ringde Niccos mobil och det var Mickaela dock så visste inte hon att hon hade ringt, utan bara råkat gjort det, hon var på dejt med en kille, så jag och Nicco var med på den ;) haha hörde vad de sa ;P hahahahahhahahahahaha! Kom till Älin massa trevligt folk var där, en väldigt söt frisör från sthlm lärde jag känna och soon kommer jag och hälsar på så kan vi äga stor stan ;) hehe!
Drack flummade lekte vimmel fotografer harrypotter expelioc hahahahahah! och super hjältar grymt rolgit hade jag helt enkelt!

Sedan började vi trippa ner på stan, mötte Niccos syster som vi hjälpte lite på vägen ;) Sedan drog vi raggen till Svensson men där var det inge roligt, så lånade endast toan sedan gick vi vidare till Olearys och där jävlar var det livat, lr var det de? Haha jag hade grymt roligt där iaf drack även Jäger :S uuuh därav kom mitt tillsånd ;)

Nicco hade stött på mig, då står jag helt ensamen bland massa folk och hon bara

Nicco - Men Emelie vem är du med ?
Jag skit glad (sträker ut armarna) - Jag är med allla :) !

Haha ah så full var jag, även att hon även sett mig själv på dansgolvet typ under trappan dansade ensam ;P
Aja jag hade det grymt roligt så jag var nöjd! Sedan stängde Olearys då drog vi och köpte pizza seda hem och tittade på Scrubs och hade väldigt svårt att läsa texten, satt och blundade med ena ögat och då såg jag hyfsat bra ;D asg!
Även ringt till mormor halv fem och pratat VÄLDIGT högt ! haha!

Söndag: Då drog jag och Nicco en Walk of shame Haha! Åkte hem och fixade till oss lite sedan ner på mc donalds host host Nicco! Efter en alldeles för varm kyckling burgare drog vi till cafét jag inte kan stava till Wayns ? haha! Host host där med Nicco! Satt där och bara drack latte med vanilje smak och läste tidningen! Seda åkte jag hem till mami och Nicco till sig, jag låg sov läste lite, sen kom Nicco och myste med mig till Top Model!

Sedan drog vi på Bio den dära cloverfeld cloooverfield clowerfild haha! den med råttorna som flyr iaf ;) Den filmen var värdelös men hade iaf trevligt sällskap :D !

Efter bion vart det en promenad till mc donalds igen ;)

Sedan hem till Mami och sussa!

Min helg och den var kung ;)

Idag har jag jobbat hade öppning, var super seg i huvudet kände mig mer bakis idag än i söndags! vad handlade det om ? haha! Imorgon jobbar jag med öppning! Kommer hoppas jag e piggare då :D

Imorgon kanske nått skit roligt kommer ske :D får se vad mommo säger men tror nog de blir så :)

Åh jag e skti hungrig men orkar inte göra nått e så skönt att bara sitta ner :D dock ingen rolig inne på Msn hallå vars e ni ?

Kommer upp bilder sedan fårn Älins fest!

Xoxo

BRING IT.
BY: Alexandra

klart som fan att vi ska ;D

2008-02-18 21:13:50
http://znuttis.blogg.se
BY: niccis

Hahahahahahha!

2008-02-19 01:23:50
http://niccis.tjejsajten.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: