Mongo bongo!

Goder afton tjejer och killar ? Vet dock inte om det är nån kille som läser min blogg, någon som vågar ge sig till känna ? :P Utmanad hahahahahahaha!

Dagen började inte så bra men var utvilad men väldigt bing bong i huvudet, tror alla var lite mongo i huvudet idag iaf på jobbet ;) Alla gjorde sina misstag lite då och då men det gjorde inte så mycket :P

Ser framemot helgen åh Nicco för fan fatta vad skoj det kommer bli, jag vill att du ska vara MED MIG Jennie :P hahaha!

Gick och la mig tidigt igår lr iaf två min efter tolv, rekord:P

Ah har jobbat och nu sitter jag ner och det är så så skönt att sitta ner fötterna bara pirrar ! skönt ! 
Cattis ska komma hit sedan ska jag ta ut hennes hår sedna ska jag ta ut mitt :S uch det känns väldans jobbigt men det är värt det, har inte tvättat det på 4 veckor :P hahaha det ni ! och jag ska vara frisör ;P !

aja när jag gick hem från jobbet idag tog jag med mig en Cafe latte med vanilje smack mums* Gick och lyssnade på wake up på min fina lilla ipod, diggade lite sedan skulle jag drick åh jag häller lr drciker lr vad man ska säga men det kommer inget så jag fortsätter sedan plötsligt känner jag hur det rinner i tröjan haha, då har jag vridit locket medans jag diggat, så jag har den mot kinden så försöker jag dricka ur inget hål :P Ah hoppas nån såg mig iaf då hade de nått att skratta åt ;)

Klockan fem får jag reda på när hoppas ikväll har valt ut den rätta nu så hoppas hoppas :D 

Aja nu ska jag bara vara! åh vad skönt ! 

Xoxo 

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: